B2B

Home / B2B

B2B

Kako funkcioniše B2B

B2B poslovni portal namenjen je registraciji kako izlagača, tako i poslovnih posetilaca pravnih aktivnih lica.
Registracija Vam omogućava besplatnu poromociju Vaše kompanije i kontakte sa ostalim registrovanim članovima.
Registraciji pristupate klikom na „Registracija„ u gornjem desnom uglu ekrana.

Onlajn registracija

Registrujte se preko portala i postavite vaš B2B saradnički profil.

U Vašem profilu možete postaviti koje proizvode/usluge nudite i koji vid saradnje tražite. Svi saradnički profili su postavljeni on-line. Saradnički profili izlagača biće međusobno vidljivi za sve ostale izlagače i registrovane posetioce Sajma.

Profil je moguće menjati u bilo kom trenutku, klikom na „Prijava„.

Pomoću pretrage odaberite Vama interesantne, potencijalne sagovornike sa kojima možete odmah stupiti u kontakt i poslati pisanu poruku klikom na „pošalji poruku“.

*** Napomna:
Beogradski sajam nije u mogućnosti da poslovnim posetiocima izda pozivno pismo.

O Beogradskom sajmu

Tradicija duža od sedam decenija, duh modernog vremena i opredeljenje da uvek bude u žiži privrednih dešavanja, učinili su Beogradski sajam najvećom i najuspešnijom sajamskom institucijom u Srbiji i jugoistočnoj Evropi. Posredstvom svojih manifestacija Beogradski sajam je u Beograd i Srbiju „doveo“ nebrojeno mnogo svetskih proizvođača iz različitih oblasti i privrednih grana, predstavio niz najaktuelnijih tehnologija i proizvoda vrhunskog kvaliteta, a nisu retkost ni svetske premijere.

Vrhunski način organizovanja priredbi i nivo usluga koje pruža omogućili su brojnim manifestacijama da budu primljene u različite ugledne svetske organizacije i asocijacije. Znak Međunarodne unije sajmova – UFI, nosi šest velikih manifestacija – sajmovi građevinarstva, tehnike, nameštaja, knjiga, turizma i energetike. Sajam automobila član je Međunarodne organizacije proizvođača automobila – OICA.

Pored toga što pripada Asocijaciji sajmova jugoistočne Evrope (EASE), Beogradski sajam je i član Centralnoevropske asocijacije sajmova (CEFA). Ne treba zaboraviti ni da je Beogradski sajam poslednjih godina modernizovao većinu hala, a da je i čitav otvoreni prostor potpuno preuređen i pretvoren u savremeno i prijatno „mesto susretanja“, što je i moto ove kuće. Veoma važna „investicija“ Beogradskog sajma je stvaranje i negovanje partnerskih odnosa sa izlagačima i posetiocima. Ovo je trajna orjentacija, jer je stav čitavog kolektiva da uspešan biznis čine i stvaraju ljudi, što znači da su u osnovi svakog dobrog posla saradnja i poverenje.

/ Sva prava zadržava -
@ 2025 / All Rights Reserved