Novosti

Home / Novosti

Novosti

Primopredaja „domaćinstva“ za EcoFair 2026.

Na Beogradskom sajmu je tokom održavanja 21. Međunarodnog sajma zaštite životne sredine i 20. Međunarodnog sajma energetike izvršena svečana primopredaja „domaćinstva“ između grada Kraljeva, ovogodišnjeg...

Počeli sajmovi energetike i ekologije

U ponedeljak 20. oktobra 2025. godine, u Hali 3 Beogradskog sajma, svečano su otvoreni 20. Međunarodni sajam energetike i 21. Međunarodni sajam zaštite životne sredine...

Jesen na Beogradskom sajmu

In the quest for a greener future, humanity turns to the very forces that have shaped our planet for eons: nature itself.

O Beogradskom sajmu

Tradicija duža od sedam decenija, duh modernog vremena i opredeljenje da uvek bude u žiži privrednih dešavanja, učinili su Beogradski sajam najvećom i najuspešnijom sajamskom institucijom u Srbiji i jugoistočnoj Evropi. Posredstvom svojih manifestacija Beogradski sajam je u Beograd i Srbiju „doveo“ nebrojeno mnogo svetskih proizvođača iz različitih oblasti i privrednih grana, predstavio niz najaktuelnijih tehnologija i proizvoda vrhunskog kvaliteta, a nisu retkost ni svetske premijere.

Vrhunski način organizovanja priredbi i nivo usluga koje pruža omogućili su brojnim manifestacijama da budu primljene u različite ugledne svetske organizacije i asocijacije. Znak Međunarodne unije sajmova – UFI, nosi šest velikih manifestacija – sajmovi građevinarstva, tehnike, nameštaja, knjiga, turizma i energetike. Sajam automobila član je Međunarodne organizacije proizvođača automobila – OICA.

Pored toga što pripada Asocijaciji sajmova jugoistočne Evrope (EASE), Beogradski sajam je i član Centralnoevropske asocijacije sajmova (CEFA). Ne treba zaboraviti ni da je Beogradski sajam poslednjih godina modernizovao većinu hala, a da je i čitav otvoreni prostor potpuno preuređen i pretvoren u savremeno i prijatno „mesto susretanja“, što je i moto ove kuće. Veoma važna „investicija“ Beogradskog sajma je stvaranje i negovanje partnerskih odnosa sa izlagačima i posetiocima. Ovo je trajna orjentacija, jer je stav čitavog kolektiva da uspešan biznis čine i stvaraju ljudi, što znači da su u osnovi svakog dobrog posla saradnja i poverenje.

/ Sva prava zadržava -
@ 2025 / All Rights Reserved