Kako stići do Beogradskog sajma
Avionom - Aerodrom ,,Nikola Tesla"
- minibus linija A1 - gradski prevoz – linija 600 - taksi
Gradski prevoz
- IZ CENTRA GRADA: autobusi 23, 37, 52, 53, 56E, 56L, 58, tramvaji 7, 9, 11, 12 - IZ PRAVCA NOVOG BEOGRADA: autobus 88, tramvaji 7, 9, 11 - IZ PRAVCA BANOVOG BRDA: autobusi 23, 37, 51, 52, 53, 58, tramvaj 12
Automobilom
- auto put E75
ŽELEZNICOM – Železnička stanica Beograd centar (Prokop)
- autobus 36, sa presedanjem na stajalištu „Mostar“ u autobus 23, 37, 52, 53, 56
AUTOBUSOM - Autobuska stanica Beograd (BAS)
- autobus 600 - tramvaji 7, 9, 11
O Beogradskom sajmu
Tradicija duža od sedam decenija, duh modernog vremena i opredeljenje da uvek bude u žiži privrednih dešavanja, učinili su Beogradski sajam najvećom i najuspešnijom sajamskom institucijom u Srbiji i jugoistočnoj Evropi. Posredstvom svojih manifestacija Beogradski sajam je u Beograd i Srbiju „doveo“ nebrojeno mnogo svetskih proizvođača iz različitih oblasti i privrednih grana, predstavio niz najaktuelnijih tehnologija i proizvoda vrhunskog kvaliteta, a nisu retkost ni svetske premijere.
Vrhunski način organizovanja priredbi i nivo usluga koje pruža omogućili su brojnim manifestacijama da budu primljene u različite ugledne svetske organizacije i asocijacije. Znak Međunarodne unije sajmova – UFI, nosi šest velikih manifestacija – sajmovi građevinarstva, tehnike, nameštaja, knjiga, turizma i energetike. Sajam automobila član je Međunarodne organizacije proizvođača automobila – OICA.
Pored toga što pripada Asocijaciji sajmova jugoistočne Evrope (EASE), Beogradski sajam je i član Centralnoevropske asocijacije sajmova (CEFA). Ne treba zaboraviti ni da je Beogradski sajam poslednjih godina modernizovao većinu hala, a da je i čitav otvoreni prostor potpuno preuređen i pretvoren u savremeno i prijatno „mesto susretanja“, što je i moto ove kuće. Veoma važna „investicija“ Beogradskog sajma je stvaranje i negovanje partnerskih odnosa sa izlagačima i posetiocima. Ovo je trajna orjentacija, jer je stav čitavog kolektiva da uspešan biznis čine i stvaraju ljudi, što znači da su u osnovi svakog dobrog posla saradnja i poverenje.
