Kako stići do Beogradskog sajma

Home / Kako stići do Beogradskog sajma

Kako stići do Beogradskog sajma

Avionom - Aerodrom ,,Nikola Tesla"

- minibus linija A1
- gradski prevoz – linija 600
- taksi

Gradski prevoz

- IZ CENTRA GRADA: autobusi 23, 37, 52, 53, 56E, 56L, 58, tramvaji 7, 9, 11, 12
- IZ PRAVCA NOVOG BEOGRADA: autobus 88, tramvaji 7, 9, 11
- IZ PRAVCA BANOVOG BRDA: autobusi 23, 37, 51, 52, 53, 58, tramvaj 12

Automobilom

- auto put E75

ŽELEZNICOM – Železnička stanica Beograd centar (Prokop)

- autobus 36, sa presedanjem na stajalištu „Mostar“ u autobus 23, 37, 52, 53, 56

AUTOBUSOM - Autobuska stanica Beograd (BAS)

- autobus 600
- tramvaji 7, 9, 11

O Beogradskom sajmu

Tradicija duža od sedam decenija, duh modernog vremena i opredeljenje da uvek bude u žiži privrednih dešavanja, učinili su Beogradski sajam najvećom i najuspešnijom sajamskom institucijom u Srbiji i jugoistočnoj Evropi. Posredstvom svojih manifestacija Beogradski sajam je u Beograd i Srbiju „doveo“ nebrojeno mnogo svetskih proizvođača iz različitih oblasti i privrednih grana, predstavio niz najaktuelnijih tehnologija i proizvoda vrhunskog kvaliteta, a nisu retkost ni svetske premijere.

Vrhunski način organizovanja priredbi i nivo usluga koje pruža omogućili su brojnim manifestacijama da budu primljene u različite ugledne svetske organizacije i asocijacije. Znak Međunarodne unije sajmova – UFI, nosi šest velikih manifestacija – sajmovi građevinarstva, tehnike, nameštaja, knjiga, turizma i energetike. Sajam automobila član je Međunarodne organizacije proizvođača automobila – OICA.

Pored toga što pripada Asocijaciji sajmova jugoistočne Evrope (EASE), Beogradski sajam je i član Centralnoevropske asocijacije sajmova (CEFA). Ne treba zaboraviti ni da je Beogradski sajam poslednjih godina modernizovao većinu hala, a da je i čitav otvoreni prostor potpuno preuređen i pretvoren u savremeno i prijatno „mesto susretanja“, što je i moto ove kuće. Veoma važna „investicija“ Beogradskog sajma je stvaranje i negovanje partnerskih odnosa sa izlagačima i posetiocima. Ovo je trajna orjentacija, jer je stav čitavog kolektiva da uspešan biznis čine i stvaraju ljudi, što znači da su u osnovi svakog dobrog posla saradnja i poverenje.

/ Sva prava zadržava -
@ 2025 / All Rights Reserved